Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Friday, December 28, 2007

生日

2007年12月27日 星期四 晴

今天是我的生日。谢谢亲朋戚友的短讯。。谁呢?晋晖学长、秋雯、厚威、慧欣、婉艳、荣华、凤群、馨洳、宝祯、UKM丽萍、仔俊学长、汉杰、怡音、秀娟、雪婷(张)、康宏、UKM秀美、维洁、雪婷(陈)、仁豪、阿宽、雯棋、必勇、淑冰、小白、阿Eng学长、Stephanie、阿Wong、尊良、嘉欢、维鸿、Jill、丽香、丽芳、瑜群、心仪、丽燕、碧音、富伟、UKM丽香、Jeffery、xuanjiun、宜发、Victor、翠莹、永发、Aaron、仁仁、长一、佩雯、Fanny及有名。就酱多啦~~

还有谢谢之前送我礼物的永伦学长!!!有缘国大见!

还有谢谢我的屋友在上个月提早为我(们)庆祝生日。。蛮惊喜!

还有!!今天的“劳苦功高”的“老朋友”,也不是什么老朋友,是中六的好好好朋友和非中六的朋友。。谢谢你们丫!今年没被骗了!只是被欺负了!!有点可怜!!不过出自一番好意,让你们玩了很久了咯。。。好肮脏哦!有点很难忍受啊!!喝茶后带我吃蛋糕,来阴招。。阴招完了来坏招。你们也是坏的咯。。非得把我弄得肮肮脏脏不可!!!不过很高兴的是你们有是在我身边为我庆生。。让我觉得我们中六的同学很friend,很团结,很开心!!
好吧!!就再次谢谢你们~~厚威、仁豪、荣华、Victor、馨洳、婉艳、慧欣、佩雯、Fanny了咯!!!

最后,祝我生日快乐!
祝第一愿望实现。。。和其他的。。
还有,至于我发给后边几位朋友,希望和我的信息一样成真哦~

No comments: