Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Thursday, July 29, 2010

Game Over!!!!

2010年7月29日 星期四 晴

昨晚9多许,回复了一个耽搁好几天的信息。之所以耽搁其信息,就因为早前在面子书上所写的“讨厌写长信息后得到一封又短又没内容的信息”。昨天回复了。还说明要点周末节目。怎知得来的却是,“我不要计划,没兴趣,做完应作的事,不就回家咯”经过三番四次的劝说及要求,始终得不到许可。就连到最后,我想要做的,给与优先权的资格都给磨灭了。我那么好给那么优先机会,尽然被拒绝。没有生气,只有无言与默默地把不舒服的心情吞进肚子里。既然最后的机会都不把握,那么我也不用保留了。今天午夜12点15分,发出了最后一封信息。那封信息很显然的在告诉他人‘游戏结束’。游戏已被终止了,而我也不要玩下去了。虽然我破了我的之前的誓言, 我想要在8-7后做个了断,但我已不等了。眼前一看,只有独角戏的游戏是不能玩下去的。虽然不知道那位玩家是怎么想,怎么看,现在心情的我,也不想去闻去问。反正挽回的责任已不在我身上。任何通讯联络尽不再连接。唯独登门造访。

游戏结束。接下来就是慢慢地把这场游戏的软记忆与硬记忆给删除。在不在乎已不在于我这个小丑了。

No comments: