Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Tuesday, September 25, 2007

做什么?

2007年9月24日 星期一 晴



今天心情还好吧!傍晚接到通知不必上德语就觉得很莫名的奇怪因为从未取消过。前一秒收到消息不必上课,后一秒就来了坏消息。屋友淑冰的车被人撞到!赶去看时,真是吓死人!好严重哦!她的车啦!人没事就好了。丧尽天良的肇祸司机见机就逃!很庆幸的,屋友翠莹看见了车牌并记录下来了。那位肇祸司机也太过分了!就咒什么什么啦!哈哈!
晚上应该说是午夜12点酱,裕杰回来了。怎知我的美好心情就滑落了下来!真是没话说。。。他拿回好几份寄贺月饼,看了看原来是我送给屋友的!为什么是他拿回来?那怪今天都没在系院看到同学收到月饼。为什么这些月饼不是在系院派出呢?简直是岂有此理!难道还要我自己送给我的同学吗?有点难以接受!我花钱买,他们竟然没送出去!还要我送出去?真是的!那儿都写上了收件人的系院及科系及其他的详细资料了,为什么那么一点、那么简单的工作都做不到吗?真是95%愤怒+3%伤心+2%难过。。

No comments: