Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Monday, October 20, 2008

我要的

2008年10月20日 星期一

我要的?
我要什么?
我要的很简单。
应该都会有人要的。
不要的我不知你是谁。
这个深夜那种感觉又来了。
究竟发生了什么事让我有感触?


其实我也不知道。
最近我很奇怪。
有好多事在心里,
很想发泄,
但,
似乎找不到对象发泄。
想找到,你似乎很冷淡。
不找的,你却偏偏来。
不想的,你却还关心。
所以,
我要的,你能是我想要的吗?


很烦啊。
不想的时候,没事。
想的时候,真的很辛苦。
但不想也不是办法。
事情终究是要解决的。

No comments: