Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Sunday, May 3, 2009

闲人的周末

2009年5月3日 星期天 晴

一个月没写部落格了。考试后至今,已有一个月了。我的实习明天迈入第四个星期。属实习生的我被派入设计与工程部门(Design and Engineering department),第二天的实习,经理派我到工具部门(Tooling department)实习。这个部门是个好部门让我学习。第一,课本上我学习到的理论现已实际化了。二,实践工作我根本就不会,我从零开始学起。虽然天天弄得肮脏脏,臭油味,出卖体力等的工作,但这是值得的。这个部门的经理是德国人,一位已有50年经验的大师。主管竟然名字和阿顺一样叫KS TAN。不过这个主管就好很多咯,会分享他的经验,肯花时间来教我及指导我。

我在这个部门快要一个月了。之后我就派遣回我的部门实习了。公司每个部门给我orientation时都说我的部门是龙头老大。一旦我们出错,整项工程就错了。你们是在给我压力吗?

这间公司五天制。周末很无聊。闷到发荒。尤其这三天假期更是无聊,马六甲之行又泡汤。没事做,整天在家上网看戏,上都上到神经了,看戏看到显了,家乡的朋友都没在,没人和我聊,想找大学朋友聊,就怕你们烦。甚至有个叫我不要打给他。真是的!和我说没有mood的,我都不敢打去烦他。haiz。。真无奈!

3 comments:

Anonymous said...

Wait me lar...
I wan bek Yp rest liao...
Dun so sob....

BaO86 said...

Wait me lar...
I wan bek Yp rest liao...
Dun so sob....

Teo Chee Seong said...

alright...