Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Tuesday, November 11, 2008

自个儿聊天

2008年11月11日 星期二 未知

喂,我要和你聊一下咧。算料咯。枉我当你是我的好朋友。你和我说你没空。你叫我下次怎么和你聊?!你丫!那么狠心!伤到我了!(每次说伤到我,也是说爽的啦!)
我要问你东西咧。你没空,酱我不说咯。走远远咯。
你叫我去做别的事,OK!是可以的。可是。。。唉!
算了啦!你没当我是你的朋友啦?!你讲!你讲!你讲!

‘显’=闷。。。。心情只是down,并非生气或难过。

A:我要怎样?
B:不要管咯!
A:不要管?不行!
B:为什么?
A:因为他是最可以的好朋友咧!
B:那样啊。。。不知道咧。
A:看,你也不知道。
B:什么都不要做啦!这个朋友怎么这样?!
A:不知道啦!希望他自己会知道啦!
B:你也够麻烦的
A:是咯,我也是这样想
B:别这样说,每个人都需要这样做。
A:好的。明白。
B:好吧!希望你能“有朋友终成知己”
A:谢啦!

其实A和B是同一人。纯属自我陶醉,自我对话,啐啐念。

3 comments:

Shir said...

eh.. u too bored isit?
how come talk to yourself????
LOL...
i tot ur final is at the corner already....

Shir said...

so good luck and all the best yea my buddy

Teo Chee Seong said...

i was not bore la...
i just spoke out my voice..

final exam period now...
thanks for ur support ya