Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Saturday, November 1, 2008

又要考试了

2008年11月1日 星期六 晴

最近天气转好了,不下雨了,反而热了。人的本性就是这样的啦。下雨时,就抱怨这,抱怨那;大热天时,也抱怨不是。真是烦!对我而言,天晴或天气热好过下雨,因为下雨我就不能骑单车出门了。大哥生病了,也不知道什么鬼原因,好好照顾自己丫!

要考试了,还有一天。过了明天又要上考场了。
这个温习周,我家没什么人回家,除了小白和荣华之外就全都在。这可是第一次。这次我搬出房来在饭厅温书,裕杰、淑冰、伟杰和丽婷也移师到饭厅一同温书哦,这是不约而同的。这次的温书假期,也不知怎么了?!我好乖,就很少开启电脑了,很索性地把电脑搁在一旁,然后温书,就只等到晚间十一、二点才开电脑看戏。看也看两部戏。真的不一样了。就连我才觉得我打破纪录了,竟然在24小时里不开电脑,不查阅电邮,不看戏。有点自豪。

星期一就开始大考了。就祝福自己和朋友们考试顺利!!

No comments: