Thank you

Here i want to thank those persons who read my blog and give comment here. THANK YOU VERY MUCH!! At least u did read and give me comment either you give the comment, advice, excitation, or else in direct or indirect way.. i appreciate it. but, somehow, i could not understand when you give me advice, comment or what, please do direct a bit. then i will know. THANKS!

My Quotes 个人语录

- 有很多事是自学的。
Many things have to be learnt by self.

- 不哭的人,不代表坚强;落泪的人,不代表儒弱。
A man who cries, is not represent he is weak; A man who do not cry, is not represent he is strong.

-人家对你好,不代表你对人家好;你对人家好,也不代表人家对你好。
People treat you good, not represent you treat people good; you treat people good, not represent people treat you good.

Saturday, October 6, 2007

回家去

2007年10月5日 星期五 晴

昨天忘了写部落格,现在已是星期六,补写。

。。。。。今早载着丽仪去搭电动车,过后去上课。今天我又是谁少少,可是奇怪的是我依然精神奕奕的。听完那个废才教授的课。由于没吃早餐,肚子特别饿。。真的好饿好饿。。

回家,毫不浪费时间的,就做了一下几个事件:
一,吃饭
二,看戏
三,收拾
不过看戏是最大部分才对。哇哈哈哈!

三点三,我的巴士来了。今天是我在这个学期第二次回家乡。。好久没回了。。两个月了。。
一路上,就是看戏看戏还是看戏。电池完了才愿意转换成听歌。。嘻嘻!
没想到,今天巴士司机很快就把巴士驶到永平。六点没到,我就到家了!!
由于我回得早,所以老爸还没来得及换交通,结果就直接从工厂来载我回家。而我,也没戴钢灰,冒着生命危险,冒着中罚单的危险,就这样回家咯。。这可是第一次。

回到家,觉得这个家乡,这个家一点也变,还是老样子。也许是我回来到现在都没出去走走吧!

很快的,星期天我又要回去了。。不知下一次回来是什么时候了。其实是蛮懒惰回来的。

No comments: